27173
Book
In basket
Monografia, będąc syntezą wieloletnich prac badawczych Autorki, stanowi nowe otwarcie w pojmowaniu aktywności w polu praktyki analizowanej ze społeczno­pedagogicznej perspektywy. Prezentuje namysł nad pedagogiką społeczną, jej aktualnym postrzeganiem w odniesieniu do jej tradycji i pierwszych sformułowań oraz do współczesnego dyskursu prowadzonego w naukach humanistycznych i społecznych. Książka przynosi zarys metateorii dotyczącej tożsamości dyscypliny, jej roli, związków z innymi dziedzinami nauk, otoczeniem kulturowo-społecznym oraz praktyką działań pedagogów społecznych. Praktyka jest jednak ujmowana także w kategoriach ogólnych. Autorkę interesuje, jak działanie wpływa na myślenie o działaniu, z czego działanie wynika i czemu służy. Publikacja może zainteresować czytelników zorientowanych na pogłębianie refleksji nad społeczno-pedagogicznym spojrzeniem na pola praktyki edukacyjnej, socjalnej, opiekuńczej oraz na poszukiwanie narzędzi analizy zachodzących w nich procesów.
Availability:
Wypożyczalnia Kaźmierz
There are copies available to loan: sygn. 37 [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Biblliografia na stronach 283-310. Indeksy.
Language note
Streszczenie w języku angielskim i francuskim.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again